maanantai 17. marraskuuta 2014

Joulunalustunnelmia

Aika on kulunut nopeasti ja huomasin, että viimeisestä kirjoituksestani on kulunut kolme kuukautta, mitä ihmettä? Viime kuukausina minulla on ollut paljon puuhaa ja jotenkin blogiin kirjoittaminen vain on jäänyt.

Marraskuu on puolessavälissä ja kauppoihin on taas ilmestynyt joulu. Jostain syystä tänä vuonna tämä ei ole ärsyttänyt minua samaan tapaan kuin aikaisempina vuosina. Itse asiassa olen jo ihan joulufiiliksissä ja tekisi mieli laittaa kotiinkin joulukoristeet, mutta en ole kehdannut.

Viikonloppuna pääsin vauhtiin joululahjojen ostamisessa. Ja tuli ostettua itselleenkin pari etukäteislahjaa...

Olen jo useana vuonna, joulun alla, haaveillut Marimekon kankaisesta joulukalenterista ja tänä vuonna päätin ostaa sen. Itselleni en sinne mitään laita, mutta silmiäni se miellyttää ja se tuottaa minulle iloa, kun voin ihastella sitä seinällä.

Olen myös ihastunut Iittalan Taika-sarjaan ja meillä on jo mukeja ja kulhoja. Punaisia Taika-astioita saa vain joulun alla, joten en voinut eilen vastustaa ihanaa Taika-lautasta.

Näistä se joulu lähteen mukavasti käyntiin. Katsotaan kuinka kauan jaksan sinnitellä ennen kuin laitan kotiin ne joulukoristeet.

Ihanaa joulun odotusta kaikille!

Kuvat: https://www.marimekko.fi/verkkokauppa ja https://store.iittala.fi/home




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti